Program

9:00 – 9:30 Kayıt

9:30 – 10:00 Açılış Konuşmaları

Coşkun Dolanbay , Gelecek Araştırmaları Enstitüsü, Yönetim Kurulu Başkanı

Metin Demir, Ankara Ticaret Odası Ar-Ge Yenilikçilik ve Kümelenme ÖİK Başkanı

Salih Bezci, Ankara Ticaret Odası Yönetim Kurulu Başkanı

Ziya Altunyaldız, TBMM Sanayi, Ticaret, Enerji, Tabii Kaynaklar, Bilgi ve Teknoloji Komisyonu Başkanı

10:00 – 10:30 “Z Kuşağı Alışverişte”

Ali Türker, SEBIT, Ar-Ge Yöneticisi; Gelecek Araştırmaları Enstitüsü, Kurucu Üye

Yeni milenyuma girerken doğanlar bugünlerde yetişkinliğe adım atarken, kuralları baştan yazıyor. Giysilerine kadar kendine özel tasarım yapıp, kendini ifade etmenin görülmemiş yollarını buluyorlar. Dijital imkanlardan güç alıp, bir nesil tümden buna girişince “kitlesel özgünlük” doğuyor. Hoş geldin “Anarşik Materyalizm”.

10:30 – 11:00 “Kamu ve Özel Sektörde Büyük Veri Uygulamaları”

Dr. Özgür Dolgun, Data Mind Big Data&Analytics, Yönetici Ortak

  • Tarihteki Önemli Gelişim Süreçleri
  • Kavramlar
  • Verinin Boyutu, Tipleri ve Hadoop Mimarisi
  • Dünyadaki Büyük Veri Örnekleri

11:00 – 11:30 Kahve Arası

11:30 – 12:30 Oturum: “Ticaret 2.0’da Müşteri Deneyimi ve Analizi”

Tüm mağazaların bir tık uzakta olduğu internet ortamında fiyat rekabeti, indirimi temel beklenti haline getirmiştir. Rekabeti fiyatın dışına taşımak mümkün mü?  Müşteri ihtiyaçları nasıl yoktan var edilir? Yeni nesil pazarlama, pazarlama iletişimde taşları mı yerinden oynatıyor?

Konfor alanı genişleyen tüketicinin satın alma davranışları nasıl yönlendiriliyor? Dönüşen çağda kişiye özgü müşteri deneyimi yaşatmaktan başka seçeneği olmayan şirketler dijital ayak izlerimizden nasıl yararlanıyor?

  • Moderatör: Doç.Dr. Adil Oran, ODTÜ İşletme Bölümü Öğretim Üyesi; Girişimcilik Merkezi Direktörü
  • Mustafa Dalci, Userspots, Kurucu
  • Ali Gürer, Akakce.com, CMO
  • Ömer Karapınar, Kona Dijital İletişim Hizmetleri, Kurucu Ortak

12:30 – 13:30 Öğle Yemeği

13:30 – 13:50 “Teknoloji ve DHL”

Onur Uçar, DHL Freight Türkiye, Operasyon Müdürü

13:50 – 14:50 Oturum: “Teknolojinin Sundukları”

İş zekası mı, piyasa araştırması mı? Ticaret 2.0 nasıl öğrenilir? e-ticaret devi Ali Baba, karma gerçeklik teknolojisine neden 800M$ yatırdı? İnternetin geleceği video içerikler üzerine mi inşa ediliyor? Nesnelerin interneti, sanal gerçeklik ve büyük veri analizi tüketicilere fayda sağlayacak şekilde nasıl kullanılabilir?

  • Moderatör: Onur Fenar, IBM Türkiye, Analitik ve Büyük Veri Platformu Satış Yöneticisi
  • Mert Oğuzata, GFDS Yazılım, CEO
  • Devrim Sönmez, Blesh, CEO
  • Gökhan Erzurumluoğlu, Ericsson, Satış Müdürü

14:50 – 15:50 Oturum: “Ankaralı Startup’ların Gözünden Dijital Dönüşüm”

  • Moderatör: Emin Okutan, Viveka Kuluçka Merkezi, Kurucu
  • Ozan Yerli, Connected2.me, CEO
  • Murat Aygüney, Mobidik.com, Kurucu Ortak
  • Erdem Lafçı, 4pps, Kurucu Ortak
Scroll to Top